************************************ 7777777777777777

ایده های پولساز و کارآفرین

How To Make Money

 

فروشگاه فایل

نوشتن جزوه و حل المسائل و فایل و پایان نامه و تحقیق و مقاله و فروختن آن در فروشگاههای فایل در اینترنت( که به نظر من بهترین راه برای دانش آموزان و دانشجویان و سایر افراد علاقمند به مطالعه و نوشتن و تحقیق است )

برای ثبت نام در فروشگاه فایل روی لینکهای  زیر کلیک فرمائید( هر لینک مربوط به یک فروشگاه فایل می باشد)

 

http://hamejoorfile.com/?ref=19415

 

 http://filesell.ir/?rid=14081

 

http://filenab.com/add-user.aspx?id=3287

 

 

 

 

خرید کتب دست دوم:

550px-58095-1

فهرستی از کتابهای مورد نظرتان را تهیه کرده و به سراغ کتاب فروشی‌هایی که کتب دست دوم دارند بروید. می‌توانید قیمت ارایه شده از سوی کتاب فروشی‌ها را با سایت‌هایی که کتب دست دوم ارایه می‌کنند، مقایسه کرده تا انتخاب بهتری داشته باشید. اگر کتابی با قیمت مناسب پیدا کردید درنگ نکنید، کتاب را خریده و سپس با قیمتی بالاتر در سایتها به حراج بگذارید. بهتر است جانب احتیاط را نگهدارید، چرا که ممکن است مدیران کتابفروشی‌ها چندان از این شیوه درآمد زایی شما راضی نباشند.

شرکت در حراج های خانگی:

2

اگر شم اقتصادی خوبی دارید و یا از نعمت چشمانی تیزبین در تعیین کیفیت اجناس بهره مندید، پیشنهاد ما به شما شرکت در حراج‌های خانگی است. جایی که شما می‌توانید اجناس نسبتا نو را با قیمت‌هایی مناسب پیدا کنید.

مرمت اشیا کهنه و دست دوم:

3

کاغذ سنباده، لاک الکل و رنگهای روغنی تنها چیزهایی است که به آن نیاز دارید، تا مبلمان یا میز تحریری قدیمی و فرسوده را، به اجناسی لوکس و نو تبدیل کنید. پس فرصت را از دست ندهید، دست به کار شوید و ذوق هنری و خلاقیتتان را به همگان نشان دهید.

بازسازی آپارتمان و خانه:

اگر در کارهای فنی مهارت دارید، طراح قابلی به شمار می‌روید و یا اطلاعات گسترده ای از عناصر مهم در مهندسی ساختمان دارید، درهای پیشرفت به رویتان باز است. تنها چیزی که نیاز دارید، مقداری پول و اراده ای است آهنین. آستین‌ها را بالا بزنید. مطمئن باشید سود زیادی در انتظار شما است. می‌توانید به سراغ تعمیر خانه مشتری‌ها بروید یا کارهای مربوط به خانه‌ی خودتان را انجام بدهید و از چنگال هزینه‌های گزاف تعمیرات و نگه‌داری بگریزید.

 

برنامه نویس شوید:

برنامه نویسی و توسعه‌ی اپلیکیشن‌های کاربردی برای شرکت‌ها، سازمان‌های دولتی و غیر دولتی و تولید اپلیکیشن‌های تحت وب، برترین شغل سال ۲۰۱۲ بوده و احتمالا تا پایان امسال هم نتایج مشابهی رقم خواهند خورد.

در بسیاری از کشورهای جهان، به ویژه‌ کشورهای در حال توسعه مانند ایران، نسبت تعداد برنامه نویسان تحصیل کرده به تقاضای بازار کار، کم‌تر از ۲۰ درصد است. در ایالات متحده، یک‌میلیون شغل مرتبط با برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن وجود دارد، در حالی که متخصصان این حوزه تنها سیصد‌هزار نفر هستند.
در ایران، شرکت‌های کوچک و بزرگ، تجار و ارائه کنندگان خدمات گوناگون، واقعیت امر را پذیرفته و قبول کرده‌اند که بدون وب سایتی رسمی یا حتی یک اپلیکیشن موبایل، در تبلیغ کسب و کار و فروش محصولات‌شان توفیق زیادی نخواهند داشت.
پس اگر عاشق فناوری هستید و از نعمت صبر و حوصله برخوردارید، دیگر اتلاف وقت جایز نیست.
تقریبا ۶۰ درصد از زبان‌های برنامه نویسی محبوب که اغلب کامپایلری هستند، بر اساس زبان C نوشته شده‌اند. بنابراین با یادگیری اولین زبان C مانند همچون Java، یادگیری زبان‌های بعدی بسیار آسان‌تر خواهد شد. #C++ ،Python ،C، جاوا اسکریپ و حتی PHP، همگی از نظر ساختار گرامر (Syntax) و معنایی (Semantic) وجوه مشترک و شباهت‌های بسیاری دارند.

فروش عکس‌های هنری:

5

یک دوربین مناسب و شناخت کافی از رنگ، نور و ترکیب بندی، شما را به عکاسی موفق تبدیل خواهد کرد. شما می‌توانید با بهره‌گیری از فاکتورهای فوق به عکاسی برای مجلات و یا سایت‌ها بپردازید. عکس‌های شما می‌توانند حتی در معرفی و فروش محصولات شرکت‌ها و فروشگاه ها مورد استفاده قرار گیرند. به دنبال سوژه های بکر و جدید بروید. صحنه‌هایی از زندگی روزمره مردم معمولا فروش بالاتری دارند. به شکار لحظه ها بروید و هرگز نا امید نشوید.

طراحی صفحات وب:

6

دو عنصر کلیدی برای موفقیت در این کار، حس زیبایی شناسی و آشنایی با نرم افزارهای طراحی هستند. اگر این دو موهبت به شما ارزانی شده، دست به کار شوید و با طراحی پس زمینه هایی زیبا و شگفت انگیز برای صفحات رسانه‌های اجتماعی، لوگو و آیکون‌های کامپیوتر، آینده خود را دگرگون کنید. به اصول طراحی رابط کاربری (UI) و کاربرد پذیری (Useability) توجه ویژه‌ای داشته باشید. اگر در برنامه‌نویسی کامپیوتر مهارت دارید و یا قصد یادگیری آن را دارید، به طور جدی به طراحی صفحات وب فکر کنید.
ممکن است بسیاری از شما خوانندگان عزیز، در زندگی‌تان حتی یک خط کد هم ننوشته باشید. مشکلی نیست. جاوا اسکریپت، می‌تواند شروع بسیار خوبی برای ورود به دنیای کدنویسی باشد. چرا که هم محبوب و پرکاربرد است، هم راه را برای یادگیری دیگر زبان‌های برنامه نویسی یا نشانه‌گذاری مانند HTML هموار می‌کند.

ساخت صنایع دستی:

7

حتی اگر به میزانی اندک، با صنایع دستی آشنایی دارید، برای فروش محصولاتتان در سایت‌ها اقدام کنید. تردید نکنید، هر چقدر کالاهای شما پیچیده تر و همراه با ظرافت و زیبایی بیشتری باشند، درآمد حاصل از آن‌ها نیز بیشتر خواهد بود. به کیفیت محصولاتتان توجه کنید. کسی چه میداند، شاید روزی کارو کسب پر رونق‌تری در این زمینه بدست آوردید.
سفالگری، محصولات حصیری و چوبی و هرچیزی که به فکرتان برسد، می‌تواند یک منبع درآمد زایی خوب باشد. این را دیده‌ام که می‌گویم! برگذاری نمایشگاه یا گالری را اقدامی هوشمندانه بدانید. اگر برنامه نویس هستید، یک وب‌سایت راه اندازی کنید و محصولات تولیدکنندگان محلی را تبلیغ کنید. راه‌های زادی وجود دارد. فقط باید ایده‌ها را عملی کنید.

شرکت در آموزش و تحقیقات مربوط به بازاریابی:

بازاریابی، به شناخت نیاز و خواست مشتری در نقاط مختلف دنیا، بررسی و تحلیل بازارهای محلی و جهانی و پیشنهاد بهترین‌ راه‌کارهای تجاری و صنعتی ممکن برای وادار کردن مشتری به پرداخت پول بیشتر اطلاق می‌شود. در اصل این گزینه به معنای تجارتی گسترده با کالاهای مختلف و خدماتی گسترده است، بدون آنکه شخصا دانش و یا اطلاعات خاصی درباره این محصولات داشته باشید. برای موفقیت در این حرفه شما به ذهنی قوی و حافظه ای قدرتمند برای به یاد آوری تمام جزییات مربوطه نیازمندید. همچنین نیازمند پشتوانه مالی مناسب برای پشت سر گذاشتن اولین تجربیات فروشندگیتان هستید. بعد از آن کافی است منتظر موفقیت بمانید و از آن لذت ببرید.

گزارش نویسی درباره محصولات:

همگی با وب سایت‌های محبوب فناوری آشنا هستید که محصولات جدید را بررسی می‌کنند، مطالب آموزشی تهیه می‌کنند و به گزارش آخرین اخبار روز می‌پردازند. نمونه بارزش، همین خود ما در زومیت.

بسیاری از شرکت‌ها مبالغی بالاتر از آنچه شما برای خرید یک جنس می‌پردازید برای فروش آن محصول هزینه می‌کنند. مروری بر محصولات راهی است عالی برای مقایسه محصولات با یکدیگر، بدون نیاز به شرح طولانی و بی‌فایده در توصیف آنها به صورتی جداگانه.

راه اندازی وب سایت:

شک نداشته باشید، رقابت در دنیای آنلاین بسیار تنگاتنگ است. اما چیزی که یک وبلاگ یا یک سایت را از سایرین متمایز می‌کند، وقت و اشتیاقی است که نویسنده آن، صرف می‌کند. بدین صورت شما قادرید، خدمات بهتری به مشتریان‌تان ارایه دهید.

کسب و کار کوچکی را شروع کنید:

شورو شوق زیاد در یک کسب و کار معمولا به معنای ارایه محصولات بهتر و خدماتی گسترده تر می‌باشد. نگران شروع کار نباشید، تنها لازم است همواره به روز بوده و به علایق عموم مردم توجه کنید. شاید شما ندانید، اما بسیاری از مردم ممکن است به دنبال همان محصولات و یا خدماتی باشند که شما ارایه می‌کنید. با تشکری ویژه از اینترنت، امروزه اطلاع رسانی درباره محصولات کاری آسان به حساب می‌آید. برای راه انداختن فروشگاه آنلاین‌تان می‌توانید سایتی شخصی ایجاد کرده و یا از سایت‌هایی مشابه نظیر ebay استفاده کنید.

انجام کارهای کوچک مربوط به منازل:

کارهایی نظیر کوتاه کردن چمن‌ها، رسیدگی به باغچه‌ها و یا هرس درختان مشاغلی جالب هستند. اگر در انجام وظایفتان کوتاهی نکنید، مشتریان دایمی خواهید داشت که همواره به خدمات شما نیازمندند. همچنین می‌توانید ضمن انجام آن‌ها در هزینه ها نیز صرفه‌جویی کنید. به عنوان مثال از شاخ و برگ گیاهان برا ی گرم کردن منزل در زمستان و یا از برگ‌های کاج برای گرم نگهداشتن ریشه گیاهان گلدانی‌تان استفاده کنید.

کمک به سالمندان:

7

با مراجعه به انجمن‌ها و یا افراد مطلع با افراد سالمندی که در همسایگی‌تان زندگی می‌کنند، آشنا شوید. شما می‌توانید کارهایی نظیر خرید، رسیدگی به کارهای منزل و باغچه و یا رفتن به ادارات و پرداخت قبوض را برای آن‌ها انجام دهید. یکی دیگر از مزیت‌های این آشنایی‌ها، توسعه روابط و دوستی‌های عمیق‌تر خواهد بود.

کشاورزی و کشت محصولات ارگانیک:

8

این روزها و با توجه به روش‌های نوینی که برای کشاورزی و دامداری به وجود آمده است، محصولات ارگانیک و طبیعی، از جاگاه ویژه‌ای نزد مصرف کنندگان برخوردارند. ساخت یک گلخانه مجهز، استفاده از کودهای گیاهی، پرهیز از سم پاشی مکرر و بهره گیری از روش‌های سنتی کشت محصول از جمله راه‌هایی است که برای حصول بهترین نوع محصولات پیشنهاد می‌شود.

فروش لوازم کهنه و اشیاء بادآورده:

9

شاخه های هرس شده درختان را خشک کرده و بیارایید. شما می‌توانید آن‌ها را به صورت آنلاین بفروش برسانید. باورکنید یا نه، بسیاری از مردم از این شاخه ها در پروژه های مربوط به صنایع دستی استفاده میکنند. در حقیقت بسیاری از چیزهایی که شما ممکن است دوبار به آن‌ها نگاه نکنید، توسط مردم و به صورت آنلاین سفارش داده می‌شوند. شما همچنین میتوانید شاخه های درهم پیچیده گیاهان را نیز به راحتی بفروشید. از این شاخه ها در تهیه دسته گل استفاده می‌شود. میوه‌های کاج هم که هر ساله در فصل پاییز بر زمین میریزند مثال خوب دیگری است. از این میوه ها در صنایع دستی و کارهای هنری استفاده شایانی می‌شود. اگر در کنار دریا زندگی می‌کنید به جمع آوری سنگ، مرجان، صدف و یا هر ره آورد دیگر دریا بروید. بسیاری از یافته های شما در تزیین اکواریوم ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. و در آخر اگر به هیچکدام این موارد دسترسی ندارید، جای هیچ نگرانی نیست. شما می‌توانید با پرداخت مقداری پول کالاهای دیگران را خریداری کرده و از این مواد خام آثار هنری شگفت انگیزی خلق کنید. بسیاری از مردم خوشحال می‌شوند کسی را استخدام کنند تا این محصولات را برای آن‌ها تهیه کند. پس شما هم از راه جمع آوری این مواد و هم از راه فروش آن‎‌ها سود می‌برید.

به تابلوی تبلیغاتی متحرک تبدیل شوید:

10

برخی از افراد ماشین‌های خود را به تابلوهای تبلیغاتی متحرکی تبدیل کرده و از این راه درآمد قابل توجهی بدست می‌آورند. البته میزان این درآمد به وسعت شهرمحل زندگی و همین‌طور مسیرهای حرکت آن‌ بستگی دارد. می‌توانید در ازا دریافت پول تی شرت‌هایی با محتوی تبلیغاتی به تن کرده و محصولات خاصی را تبلیغ کنید.

اجاره فضاهای بی استفاده:

11

اگر شما یک فضای بی استفاده نظیر پارکینگ، اتاق‌های خالی و یا حتی یک قطعه زمین دارید که در حال حاضر برای شما کاربرد خاصی ندارند، می‌توانید آن‌ها را اجاره داده و از افزایش درآمد ماهیانه خود لذت ببرید.

مشارکت با دیگران:

گاهی برای افرایش درآمدتان، تنها کافی است در کار و کسب دیگران شریک شوید. بدین معنا که دیگران را تشویق کنید تا محصولات و خدمات خود را از طریق راه های ارتباطی که شما برایشان فراهم می‌کنید، تبلیغ کنند. راه های زیادی برای مشارکت شما دراین راه وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از سایت شخصی، صفحات وب و نیز وبلاگ شخصیتان در این‌باره اقدام کنید. همچنین  می‌توانید با استفاده از ویدیوهای تبلیغاتی به معرفی محصولات و خدمات بپردازید. پیشنهاد ما به شما، از حس شوخ طبعیتان در تهیه این ویدیوها نهایت استفاده را ببرید.

یک مغازه سی دی فروشی راه بیاندازید:

12

بی‌معطلی به سراغ حافظه کامپیوترتان بروید. مسلما هزاران برنامه جالب برروی هارد دیسکتان وجود دارد. موزیک، فایلهای تصویری، پوشه های عکس و ... .دست به کار شوید و اولین قدم در راه تاسیس یک فروشگاه کوچک ولی موفق را بردارید. حالا هم از فروش این سی دی های اورجینال درآمد قابل توجهی دارید و هم، همزمان به حافظه کامپیوترتان استراحتی داده اید. اگر مجموعه های ارزشمندی دارید، برای کسب درآمد بیشتر آن‌ها را جداگانه به فروش برسانید. البته گزینه های تشویقی فراموش نشود. موفق باشید.

 

 

شغل‌تان را عوض کنید:

اگر در زمینه کاری آینده روشنی پیش رو نداشته ، یا جای هیچ ترقی و پیشرفتی ندارید، با وقار کامل استعفا داده، به دنبال شغل مناسب‌تری بگردید. پیشنهادات کاری دیگر را بررسی کنید، با توجه به حقوق مزایا و سایر امتیازات شغلی، گزینه مناسبی انتخاب کنید. علایق خود را در نظر گرفته و بدون واحمه وارد گود شوید.

به قانون عرضه و تقاضا توجه کنید:

14

اغلب ما با این قانون آشنایی داریم. هر کالا یا خدمتی که به میزان اندک ارایه ‌شود پرطرفدارتر از انواعی است که به صورتی گسترده ارایه می‌گردند. این یک قانون طلایی است، که توجه به آن به موفقیت شما در هر زمینه ای می انجامد. اگر شما به حرفه و یا تولید کالای خاصی علاقه دارید و همزمان افراد دیگری نیز به همین امور علاقمندند، یا آن را به صورت تفننی انجام می‌دهند، برای کسب موفقیت و امنیت مالی و شغلی به تلاشی گسترده و مبارزه‌ای جانانه تر نیازمندید. به عبارت دیگر بهتراست به سراغ کاری بروید که مهارت شما در انجام آن از اغلب افراد بیشتر بوده و تعداد رقبایتان کمتر باشد. این رمز موفقیت شماست.

اگر هدفتان کسب درآمد کافی پیش از بازنشستگی است:

15

پیشنهاد می‌کنیم مشاغل مختلف را مقایسه کرده، مشخص کنید کدام کارفرما در ازای کار سخت‌تر حقوق بالاتری می‌پردازد. توجه داشته باشید که اگر کاری سخت با ساعات استراحت کمتر انتخاب کنید، در مدت زمان کمتری به سرمایه کافی دست می‌یابید، ولی مسلما لذت چندانی از ساعات کاری تان نخواهید برد.  ولی اگر به دنبال رضایت شغلی بوده و حفظ وضعیت فیزیکی ایده‌آل نیز برای شما حایز اهمیت است کار مورد علاقه تان را بیابید. اما در نظر داشته باشید که همواره کسب موفقیت نیازمند اراده ای قوی و هدف گذاری مشخص است.

وقت طلاست:

16

این جمله سرمشق زندگی بنجامین فرانکلین بود، دیپلمات، ژورنالیست، مخترع و سیاستمدار نامی آمریکا. توانایی شما در زمان دقیق و جلوگیری از گسیختگی امور و برنامه هایتان عامل کلیدی در پیشبرد اهداف و در نهایت درآمد زایی شماست. چه کارمند باشید و چه کارفرما، به زمان بندی اهداف و مسیولیت‌هایتان توجه کنید. همواره از خود سوال کنید کدام فعالیت به افزایش سرمایه شما کمک می‌کند و کدام یک تنها موجب اتلاف وقت و انرژی است. افزایش تمرکز شما بر روی موارد مشخص و از پیش تعیین شده، باعث پیشبرد سریعتر پروژه ها و در نتیجه سوددهی سریعتر آنها میگردد.

نرخ خود را افزایش دهید:

اگر شما ارایه دهنده خدمات، کالاها و یا دارای مهارتهای خاصی هستید که مشتریان زیادی داشته ولی به منابع چندانی نیازمند نیست، درآمد خوبی خواهید داشت. ولی متاسفانه افراد زیادی هستند که علی رغم این امکانات سود چندانی نمیبرند. سوال این است چرا؟ پاسخ ما در این نکته خلاصه می‌شود که چه این افراد برای خود کار کنند و چه برای دیگران، متواضع‌تر و یا به عبارتی کمروتر از آن هستند که متقاضی دستمزدی معادل وقت و انرژی که صرف می‌کنند، باشند. اگر شما خود کارفرما هستید نخستین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید مشتریان شما به اندازه زمانی که برای آنها صرف می‌کنید، هزینه پرداخت کنند و اگر برای دیگران کار می‌کنید، تقاضای افزایش حقوق و مزایا و یا یک ترفیع شغلی درخواست چندان غیر معقولانه ای نخواهد بود. در بازار رقابت به میزان سود خود در مقایسه با دیگر رقبا توجه کنید و اگر این سود پایین است، برابری قیمت با خدمات یا کالاهایی که ارایه می‌دهید را بازبینی کنید. در نهایت اگر واقعا پتانسیل لازم را در خود نمی‌بینید، بیشتر تلاش کنید، یاد بگیرید و از ایجاد ارتباطات موثر با افراد صاحب نام و با نفوذ غافل نشوید.

تجدید نظری در معنای رفاه:

اغلب مردم از این حقیقت که، اغلب افراد ثروتمند، دکتر، وکیل و یا سرمایه گذاران بزرگ با خانه‌های مجلل و ماشین‌های گرانقیمت نیستند، شگفت زده می‌شوند. در حقیقت آنها مردان و زنانی هستند که زندگی به مراتب ساده تر از میزان ثروتشان را می‌گذرانند و واقعا چرا؟ پاسخ این پرسش ساده است. شاید شما هم این مثل را شنیده باشید که پول، پول می آورد. در واقع اگر این افراد سرمایه‌های خود را صرف ظواهر زندگی کنند، در دستیابی به سرمایه و سود بیشتر ناکام خواهند بود. شما به جایی نخواهید رسید اگر در جیبتان سوراخ بزرگی داشته باشید. فراموش نکنید که افزایش درآمد لزوما به معنای رفاه بیشتر نیست. پس انداز فراموش نشود: به هر میزانی که پس انداز کنید به همان میزان به سود و سرمایه خود می‌افزایید. وقتی به هر میزانی که درآمد کسب می‌کنید به همان مقدار بر مالیات شما افزوده میشود، عاقلانه‌تر این است که بخشی از درآمدهای خود را پس انداز کنید.

راه کارهایی برای کاهش مالیات:

به هر میزان که مالیات شما کاهش پیدا می‌کند، بر درآمد شما افزوده می‌شود. برای کاهش مالیاتتان، کافی است تا جایی که امکان دارد از منابع خود استفاده کنید. خانه ماشین و ملزومات اداری وغیره. به تمام مواردی که شما را در کاهش میزان بیمه کمک می‌کنند توجه کنید. از قوانینی که به توسعه تجارت وسرمایه شما کمک می‌کنند غفلت نکنید، مخصوصا اگر درآمدزایی بیشتر، هدف شما است. توجه به برنامه‌های مرتبط با بازنشستگی: اگر برای یک شرکت یا اداره کار می‌کنید، حتی الامکان سعی کنید از برنامه هایی که برای دوران بازنشستگی کارمندانشان درنظر دارند مطلع شوید. اگر خوش شانس باشید، حتما از مزایای بازنشستگی خوبی برخوردار می‌شوید. این مزایا حتی می‌توانند در زمینه مالیاتی نیز مفید بوده، کمک کنند تا زمان طولانی تری از خرج کردن پولتان لذت ببرید. برای بهره بردن از این امکانات از هم اکنون به فکردوران بازنشستگیتان باشید.

به میزان دارایی و بدهکاری های خود توجه کنید:

17

در اصل میزان پولی که در جیبتان می‌گذارید و یا از آن برمی‌دارید مشخص کننده میزان دارایی و میزان بدهکاری شماست. شما خانه خود را دوست ‌دارید و برای بهتر شدن آن هزینه می‌کنید. چه بسا میزان این هزینه از سرمایه شما بیشتر باشد و به نوعی بدهکار شوید. ولی باید دید که آیا این هزینه ها به شکلی مناسب توسط همین خانه جبران خواهند شد. بهتر است پول خود را در فعالیتهای که سود بیشتری دارند هزینه کنید و بی جهت برای امور بی‌اهمیت بدهکار نشوید. این به نوعی پس انداز هم به شمار می آید. درآمد خود را در فعالیت‌هایی نظیر بازار بورس، مشارکت در اختراعات و حقوق مربوط به کپی رایت سرمایه گذاری کنید. سرمایه خود را به کار انداخته و از افزایش دارایی‌های خود لذت ببرید. به قدرت خرید خود و به میزان تورم توجه کنید. ارزش پول شما به میزان تورم وابسته است. هر چه تورم بالاتر برود از ارزش پول شما کاسته می‌شود. برای غلبه بر زمان و تورم، بهترین کار سرمایه گذاری در زمینه های مناسبی همچون بازار بورس و یا سایر فعالیتهایی است که در برابر افزایش نرخ تورم از دارایی شما محافظت می‌کنند.

بازار بورس این روزها خیلی داغ است:

مدتی است که سرمایه گذاری در معاملات بورس، به شغلی پرسود بدل شده است. اما هیچ چیز را نباید به شانس واگذار کرد. تحقیق کنید، از حرفه‌ای‌ها نظر بخواهید و با آگاهی کامل اقدام کنید.

نوجوانان:

به والدین خود در کارهای خانه، تعمیرات منزل و هرچیزی که از عهده‌تان بر می‌آید کمک کنید. پول‌های توی جیبی را پس انداز کرده و سعی کنید از همین حالا، سرمایه گذاری را امتحان کنید. به دنبال یادگیری علوم مختلف باشید و هرگز از درس غافل نشوید.
در چند روز باقی مانده تا پایان فصل تابستان، نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های پاییزه‌ی زیادی برگزار می‌شود که می‌توانید در آن ها به فروش محصولات خوراکی محبوب و باب‌میل مشتریان بپردازید.
سعی کنید از همین حالا، انجام کار با نهایت دقت و پشت کار فراوان را سر لوحه زندگی خود قرار دهید و به فکر آینده باشید. دورنمایی از آن چه می‌خواهید در سال‌های آینده داشته باشید، شغل‌تان و ایده آل‌های زندگی خود ترسیم کنید و برنامه ریزی مناسب را از یاد نبرید.

 

نوشتن جزوه و حل المسائل و فایل و پایان نامه و تحقیق و مقاله و فروختن آن در فروشگاههای فایل در اینترنت( که به نظر من بهترین راه برای دانش آموزان و دانشجویان و سایر افراد علاقمند به مطالعه و نوشتن و تحقیق است )

برای ثبت نام در فروشگاه فایل روی لینکهای  زیر کلیک فرمائید( هر لینک مربوط به یک فروشگاه فایل می باشد)

 

http://hamejoorfile.com/?ref=19415

 

 http://filesell.ir/?rid=14081

 

http://filenab.com/add-user.aspx?id=3287




========= ========= --------------------- ------------------ ========= ============= " < < ---- ========
موضوعات مرتبط: آموزش
برچسب‌ها: زاههای پول درآوردن ایده هائی برای پول درآوردن پیشنهادهائی برای پول درآوردن ایده های پولساز ایده ایده هائی برای کارآفرینی کارآفرینی

تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 | 16:1 | نويسنده : دریا |
************************************ 7777777777777777

ایده برجسته کاری با استفاده از کاغذ

 

در این مطلب می خواهیم ایده های جالب برجسته کاری با استفاده از کاغذ را به شما نشان دهیم.

ایده برجسته کاری با استفاده از کاغذ

ایده برجسته کاری با استفاده از کاغذ

ایده برجسته کاری با استفاده از کاغذ

ایده برجسته کاری با استفاده از کاغذ

ایده برجسته کاری با استفاده از کاغذ

ایده برجسته کاری با استفاده از کاغذ

ایده برجسته کاری با استفاده از کاغذ

ایده برجسته کاری با استفاده از کاغذ

ایده برجسته کاری با استفاده از کاغذ

========= ========= --------------------- ------------------ ========= ============= " < < ---- ========
موضوعات مرتبط: آموزش
برچسب‌ها: برجسته کاری با کاغذ ایده خلاقانه برحسته کاری برجسته سازی با کاغذ ایده برجسته سازی با کاغذخلاقیت کسب و کار ایده های کسب و کار کارآفرینی ایده های کارآفرینی

تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 | 15:43 | نويسنده : دریا |
************************************ 7777777777777777

۱۰ نکته و خلاصه کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب

 

 

۱ – سکه جادویی یک سنتی

اثر مرکب اصل به دست آوردن پاداش های بزرگ از طریق مجموعه ای از انتخاب های کوچک و هوشمندانه است. یعنی شما با قدم هایی کوچک که خیلی به چشم نمی آیند، به نتایج بزرگی دست پیدا کنید. این اصل کلی مبتنی بر فرمول ذیل است:

انتخاب های کوچک و هوشمندانه + پایداری و ثبات قدم + زمان = ایجاد تفاوت های بنیادین

مثال خواندنی اثر مرکب را در سکه جادویی می توانیم مشاهده کنیم. اگر بین ۳ میلیون دلار پول نقد یا ۱ سکه ۱ سنتی که در ۳۱ روز آینده هر روز ارزشش دو برابر شود، حق انتخاب بگذاریم، فکر می کنم اکثر مردم همان ۳ میلیون دلار نقد را انتخاب کنند! اما در واقع پیشنهاد دوم بهتر است. در روز پنجم انتخاب اول هنوز همان ۳ میلیون دلار است و انتخاب دوم تنها ۱۶ سنت! در روز بیستم انتخاب اول همان ۳ میلیون دلار است و انتخاب دوم ۵۲۳۴ دلار! اما جادوی اثر مرکب آنجاست که در روز سی و یکم انتخاب اول هنوز همان ۳ میلیون دلار مانده است و انتخاب دوم ۱۰٫۷۳۴٫۱۸۰ دلار می شود یعنی بیش از سه برابر انتخاب اول!

این است جادوی اثر مرکب! گرچه مسیر دوم زمان بر تر است و پایداری می خواهد اما نتیجه اش به ثروت و موفقیت بیشتری منتهی می شود.

بقیه در ادامه مطلب

========= ========= --------------------- ------------------ ========= ============= " < < ---- ========
موضوعات مرتبط: آموزشخلاصه کتاب
برچسب‌ها: اثر مرکب خلاصه اثر مرکب چکیده اثر مرکب خلاصه کتاب اثر مرکب کتاب اثر مرکب نکات اثر مرکب نکات کتاب اثر مرکب خلاصه کتاب نکات کتاب

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 27 بهمن 1394 | 15:1 | نويسنده : دریا |
************************************ 7777777777777777

آهنربای پول و ثروت شوید

آهنربای پول و ثروت شوید


آهنربای پول و ثروت شوید!

  • آیا دوست دارید توان خرید هر چیزی را که واقعا آن را می خواهید، داشته باشید؟

اجازه دهید پول و ثروت به زندگی شما وارد شود و جزئی جدا نشدنی از آن شود. ضمیر ناخود آگاه شما همه چیز را درباره ی چگونگی جذب پول و ثروت به زندگی شما می داند. تنها کاری که لازم است انجام دهید تا به یک آهنربای بسیار قوی پول و ثروت تبدیل شوید این است که ضمیر ناخود آگاهتان را برای تبدیل شدن به یک آهنربای پول و ثروت پروگرم کنید، سپس در گوشه ای بنشینید و از قدرت و سرعت ضمیر ناخود آگاه در جذب پول و ثروت به زندگی تان حیرت زده شوید!

دستیابی به پول و ثروت واقعا کار ساده ای است، به شرط آنکه از فوت و فن آن آگاهی داشته باشید. همه ما دوست داریم به طرق مختلف پول و ثروت را به زندگی خود جذب کنیم ولی در این پروسه، فقط افراد کمی موفق به چنین کاری می شوند، چون اکثر افراد اطلاعات و برنامه ریزی های ذهنی لازم برای جذب پول به زندگی شان را ندارند. این فایل خود هیپنوتیزم، ضمیر ناخود آگاه شما را به گونه ای پروگرم می کند که پیشنهاد هایی را دریافت کنید، در شرایط و موقعیت هایی قرار بگیرید و اتفاق هایی برای شما رقم زده شود که همگی پول و ثروت را در زندگی شما جاری کنند.

به یاد داشته باشید، آهنربا برای جذب اشیای فلزی تلاش نمی کند، خود را به این در و آن در نمی زند، تنها از قدرت مغناطیسی اش استفاده می کند و به راحتی اشیا فلزی را با قدرتی بالا به سمت خود می کشد. و دقیقا به همین دلیل است که این فایل خودهیپنوتیزم آهنربای پول و ثروت نام گرفته است.

این رازی است که تا کنون به کمتر کسی گفته شده، از این رو علم به صورت تمام و کمال خود را وقف این امر کرده که افراد گوناگون چگونه می توانند در کمترین زمان ممکن تغییرات مطلوب و مورد نظر خود را به صورتی پایدار در خود شکل دهند. یکی از این تغییرات مطلوب می تواند جذب پول و ثروت نامحدود به زندگی باشد. رشته ی علمی ای وجود دارد که کشف کرده چگونه در یک الی شش هفته احتمال ایجاد این تغییرات مطلوب، تثبیت آنها و برنامه ریزی مجدد ضمیر ناخود آگاه تان را تا میزان 300 الی 400 درصد افزایش دهید. آنهم تنها با ایجاد تغییری جزیی در زندگی تان و گوش دادن به فایل خود هیپنوتیزم مرتبط به هدف تان.

میزان موفقیت رهبران، مدیران، فروشندگان، کارمندان و کارفرمایان و ... با توجه به میزان توانایی آنها در دستیابی به اهدافشان تعیین می شود و به وضوح مشخص است که در اختیار داشتن پول و ثروت کافی نه تنها باعث تسریع دستیابی این افراد به اهدافشان می شود بلکه زندگی آنها را نیز زیبا تر و با کیفیت تر می کند. به عبارت دیگر اینکه در زندگی شخصی و حرفه ای خود چقدر موفق باشید، تا حد زیادی بستگی به توان مالی شما دارد.

افرادی که می خواهند در خود، تغییراتی مثبت و پایدار ایجاد کنند، لازم است که از تاثیر جادویی ای که هیپنوتیزم و خود هیپنوتیزممی تواند در زندگیشان ایفا کند، آگاه شوند. و حالا شواهد علمی بسیار زیادی وجود دارد که به ما نشان می دهد هیپنوتیزم می تواند در سریع ترین زمان ممکن و به راحتی ذهن را برای جذب سریع و نامحدود پول و ثروت پروگرم کند تا به راحتی و سریع پول را به زندگی خود جذب کنید و یک بار برای همیشه با تمامی دغدغه ها و مشکلات مالی خداحافظی کنید.

و حالا، بسیار خرسند هستیم که این فایل خود هییپنوتیزم ارزشمند و گرانبها را به شما تقدیم نماییم تا به راحتی میزان پول و ثروت خود را چند برابر کنید. بر اساس آخرین تحقیقات و آزمایش های دانشمندان علم هیپنوتیزم، این "فایل خود هیپنوتیزم آهنربای پول و ثروت" از قوی ترین، تاثیر گذار ترین و به روز ترین برنامه های خود هیپنوتیزم است که به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن به صورتی باور نکردنی و چشمگیر پول و ثروت را به زندگی خود جذب کنید و تمامی کمبود های مالی را حذف کنید.

خرید محصول آهنربای پول و ثروت شوید
========= ========= --------------------- ------------------ ========= ============= " < < ---- ========
برچسب‌ها: آهنربای پول و ثروت شوید

تاريخ : چهار شنبه 14 بهمن 1394 | 20:41 | نويسنده : دریا |
************************************ 7777777777777777

فایل خود هیپنوتیزم دستیابی به فیتنس و تناسب اندام ایده آل

فایل خود هیپنوتیزم دستیابی به فیتنس و تناسب اندام ایده آل

فیتنس

خرید محصول فایل خود هیپنوتیزم دستیابی به فیتنس و تناسب اندام ایده آل

۴۹,۹۰۰ تومان

 

========= ========= --------------------- ------------------ ========= ============= " < < ---- ========
برچسب‌ها: فایل خود هیپنوتیزم دستیابی به فیتنس و تناسب اندام ایده آل

تاريخ : چهار شنبه 14 بهمن 1394 | 20:28 | نويسنده : دریا |
************************************ 7777777777777777

http://www.hotup.ir/upload/awqm_images.jpg

 

آیا برا ادامه تحصیل تو خارج به نمره تافل و آیلتس و جی مت و جی آر ای بالا احتیاج داری ؟

========= ========= --------------------- ------------------ ========= ============= " < < ---- ========
برچسب‌ها: جزوه یادگیری لغات کتاب 504 به روش کدینگ ( تصویر سازی ) به همراه دانلود رایگان اصل کتا ب504 به زبان فارسی

تاريخ : چهار شنبه 14 بهمن 1394 | 18:15 | نويسنده : دریا |
************************************ 7777777777777777

abandon=به معنی ترک کردن،رها کردن(رفتیم آبادان اما بعد از آمدن برف شدید مجبور شدیم آنجا را ترک کنیم)

gallant= به معنی شجاع،دلیر(راننده میتسوبیشی گالانت آدم شجاعی بود)

...
========= ========= --------------------- ------------------ ========= ============= " < < ---- ========
برچسب‌ها: شیوه تصویر سازی ذهنی لغت های 504

تاريخ : دو شنبه 12 بهمن 1394 | 3:2 | نويسنده : دریا |
************************************ 7777777777777777

دانلود  تقریبا رایگان و ارزان کدینگ coding جادویی 1100 واژه ضروری تافل essential word for TOEFL

 

...
========= ========= --------------------- ------------------ ========= ============= " < < ---- ========
برچسب‌ها: دانلود تقریبا رایگان و ارزان کدینگ coding جادویی 1100 واژه ضروری تافل essential word for TOEFL

تاريخ : دو شنبه 12 بهمن 1394 | 2:58 | نويسنده : دریا |
************************************ 7777777777777777

دانلود تقریباً رایگان و ارزان کدینگ coding لغات 504 لغت جادویی برای حفظ سریع و همیشگی لغات زبان انگلیسی

...
========= ========= --------------------- ------------------ ========= ============= " < < ---- ========
برچسب‌ها: دانلود تقریباً رایگان و ارزان کدینگ coding لغات 504 لغت جادویی

تاريخ : دو شنبه 12 بهمن 1394 | 2:56 | نويسنده : دریا |
************************************ 7777777777777777
========= ========= --------------------- ------------------ ========= ============= " < < ---- ========
برچسب‌ها: دانلود جزوه زبان عمومی پارسه

تاريخ : دو شنبه 12 بهمن 1394 | 2:55 | نويسنده : دریا |
************************************ 7777777777777777

شازده کوچولو رمان معروف فرانسوی است که هم اکنون می توانید آنرا به زبان آلمانی دانلود کنید.

 

...
========= ========= --------------------- ------------------ ========= ============= " < < ---- ========
برچسب‌ها: شازده کوچولو به زبان آلمانی

تاريخ : دو شنبه 12 بهمن 1394 | 2:42 | نويسنده : دریا |
************************************ 7777777777777777

فایل صوتی کتاب ۵۰۴ کلمه

۴۵۷ مگابایت فایل صوتی با فرمت mp3 شامل:

  • ۴۲ درس
  • ۷ review
  •  100 Frequently Misspelled Words
  •  Bonus Lesson(125 More Words)
  •  Bonus Review

همچنین ببینید:

========= ========= --------------------- ------------------ ========= ============= " < < ---- ========
برچسب‌ها: دانلود فایل صوتی کتاب 504 کلمه

تاريخ : دو شنبه 12 بهمن 1394 | 2:11 | نويسنده : دریا |
************************************ 7777777777777777

ساعت طرح رولکس نقره ای طلایی

ساعت طرح رولکس نقره ای طلایی

ساعت اسپرت طرح رولکس یک ساعت فوق العاده شیک و با کیفیت می باشد که به تازگی به بازار عرضه شده است و طرفداران بی شماری را در این مدت کوتاه به دست آورده است. ویژگی این ساعت

قیمت :29,000 تومان

 

ساعت اسپرت طرح رولکس نقره ای طلایی
اگر بدنبال یک ساعت شیک و زیبا با طراحی خلاقانه برای خود هستید.
 اگر میخواهید هدیه ای منحصر به فرد و غافلگیر کننده تهیه کنید،
اگر از مدهای تکراری خسته شده اید
و اگر برای روز های خاص به دنبال هدیه ای خاص هستید،

ساعت مچی اسپورت طرح رولکس را به شما پیشنهاد میکنیم.
ساعت مچی اسپورت طرح رولکس 

فوق العاده شیک و زیبا ویژه خانم ها و آقایان مشکل پسند

http://www.30cd.biz/upload_pic/1425277654.jpg

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 29000تـومان

 http://www.30cd.biz/upload_pic/1378297017.gif

ساعت اسپرت طرح رولکس یک ساعت فوق العاده شیک و با کیفیت می باشد که به تازگی به بازار عرضه شده است و طرفداران بی شماری را در این مدت کوتاه به دست آورده است. ویژگی این ساعت رنگ زیبای آن و همچنین نگین های درخشان حک شده در اطراف ساعت می باشد که این مساله شرایط ست شدن با هر لباسی را فراهم می کند. این ساعت در بسته بندی شیک برای اولین بار در ایران توسط فروشگاه سبزگستز عرضه می شود.


http://www.30cd.biz/upload_pic/1425277810.jpg

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 29000تـومان

 http://www.30cd.biz/upload_pic/1378297017.gif

مشخصات ساعت اسپرت طرح رولکس :
تولید: تحت لیسانس رولکس
وضعیت فیزکی: شیشه ضد خش
رنگ دستبند: نقره ای -طلایی
رنگ صفحه و دور صفحه : طلایی
ثبات رنگ: 50 درصد
ضد آب: در حد شستشوی دست (50% ضد آب)
 
http://www.30cd.biz/upload_pic/1425277811.jpg

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 29000تـومان

 http://www.30cd.biz/upload_pic/1378297017.gif
ساعت برگزیده معتبرترین مجله های دنیا
ساعتی که حیرت همگان را بر می انگیزد ...

با ظاهري فوق العاده جالب و كيفيتي بينظير
يك مدل فوق العاده مناسب امروزی

برای اولین بار در ایران

http://www.30cd.biz/upload_pic/1425277656.jpg

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 29000تـومان

 http://www.30cd.biz/upload_pic/1378297017.gif

در بسته بندی شیک ویژه هدیه
متفاوت باشید و در مجالس بدرخشید ...

این همان هدیه ای ست که مدتها به دنبالش بودید
برای تقدیم کردن به آنان که دوستشان دارید.

http://www.30cd.biz/upload_pic/1425277655.jpg

خـريد پستي >> قيمت فقـط : 29000تـومان

 http://www.30cd.biz/upload_pic/1378297017.gif
ساعت برگزیده معتبرترین مجله های دنیاساعتی که حیرت همگان را بر می انگیزد ...با ظاهري فوق العاده جالب و كيفيتي بينظيريك مدل فوق العاده مناسب امروزی برای اولین بار در ایران

========= ========= --------------------- ------------------ ========= ============= " < < ---- ========
برچسب‌ها: ساعت طرح رولکس نقره ای طلایی

تاريخ : شنبه 10 بهمن 1394 | 3:55 | نويسنده : دریا |
************************************ 7777777777777777

چای سبز لاغری تیما

 چای سبز لاغری تیما

شما به راحتی می توانید با خرید چای لاغری در عرض 1 ماه 3 الی 7 کیلو چربی سوزی کنید و وزن کم کنید. همراه با شفافیت پوست 100% گیاهی ، 100% موثر بدون عوارض جانبی بدون برگشت

قیمت :27,000 تومان

 

 

چای لاغری تیما

 

دیگری نیازی نیست با رژیم های لاغری سخت

 نگران سلامت سیستم دفاعی بدن همچنین پوست خود باشید.

 شما به راحتی می توانید با خرید چای لاغری

 در عرض 1 ماه 3 الی 7 کیلو چربی سوزی کنید و وزن کم کنید.

همراه با شفافیت پوست

100% گیاهی ، 100% موثر

بدون عوارض جانبی

بدون برگشت

تحقیقات نشان می دهد که چای سبز

 علاوه بر اینکه برای تناسب اندام و لاغری مفید واقع شده است

 استفاده از این گیاه لاغری موجب آرامش و کاهش استرس خواهد بود.

 چای لاغری با طعم دلنشین و مطبوع لیمو لاغری را تضمین خواهد کرد.

 چای سبز نه تنها عوارض ناشی از محصولات لاغری دیگر را نخواهد داشت

بلکه شما، به راحتی می توانید با استغاده

روزانه 3 لیوان چای سبز احتمال امراض قلبی را کاهش دهید.

در چای سبز تیما به خاطر جذب بیشتر و سریع تر و کیفیت بالاتر

 نسبت به محصولات مشابه و محصولات تی بگ 

جایگاه ویژه ای را میان مشتریان پیدا کرده است.

http://www.30cd.biz/upload_pic/1405499229.jpg

 

 پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

قیمت :27,000 تومانhttp://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gifاستفاده منظم از چای لاغری تیما موجب می شود کالری های اضافه در بدن کاهش پیدا کند و در نتیجه شما را به وزن ایده آلتان برساند. از دیگر خواص این گیاه لاغری که می توان به آن اشاره کرد: چای لاغری کاهش دهنده کلسترول و ضد باکتری می باشد. چای گیاهی از عوامل سرطان زا جلوگیری می کند. چای سبز حاوی ماده ای به نام فلورین می باشد که منجر به سفت شدن مینای دندان می شود. شما با خرید چای لاغریبه راحتی می توانید در کمترین زمان و هزینه مناسب به اندام دلخواه خود برسید. چای سبز این امکان را به شما می دهد که در خواب هم ، لاغر شوید. از مهمترین ویژگی مثبت این چای گیاهی که می توان به آن اشاره کرد: چای لاغری هیچ گونه عارضه ای برای پوست شما در بر نخواهد داشت.

مصرف کننده گرامی، چای لاغری تیما محصولی کاملا گیاهی، سالمترین و با کیفیت ترین محصول در نوع خود می باشد. با مصرف یکماهه این چای بدون عوارض جانبی 3 تا 7 کیلوگرم از وزن خود خواهید کاست.

http://www.30cd.biz/upload_pic/1405500089.jpg

مواد موثر موجود در چای لاغری تیما : 

این محصول سبز حاوی آنتی اکسیدانها، پلی فنل ها، ال تیانین و همچنین شامل انواع وسیعی از ویتامینها و مواد معدنی است.

مکانیسم اثر لاغری محصول:

با نوشیدن این چای متابولیسم سوختی چربی های بدن تسریع می شود و به این ترتیب چربی اضافی در بدن ذخیره نمی شود. پژوهشها نشان می دهند نوشیدن روزانه 3 فنجان چای لاغری می تواند تا 70 کالری انرژی ناشی سوخت چربیها ایجاد کند. همچنین این چای قادر است جذب روده ای گلوکز و چربی را کاهش داده و از تجمع مواد قندی جلوگیری کند و به این وسیله منجر به کاهش وزن در فرد می شود.

نحوه مصرف:

نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی یک لیوان چای سبز میل نمایید،در صورت داشتن یبوست یک ساعت قبل از صبحانه دو لیوان آب خالص بنوشید.

عوارض جانبی:

 عوارض جانبی گزارش نگردیده ولی بهتر است خانمهای باردار و شیرده با توصیه پزشک مصرف نمایند.

 بدون چین و چروک صورت

نحوه دم کردن چای سبز: 

برای تهیه هر فنجان چای،یک قاشق مربا خوری چای سبز در قوری بریزید،سپس آبجوش به آن اضافه کنید و اجازه دهید چای به مدت 3 الی 5 دقیقه دور از حرارت دم بکشد. 

خواص اعجاب آور چای لاغری تیما :

چای لاغری محصولی کاملا گیاهی متشکل از گیاهان وحشی کوهستانهای ایران می باشد. با مصرف یک ماهه این چای بدون عوارض جانبی 7-3 کیلو از وزن خود خواهید کاست

این محصول از تخم، ریشه، برگ و شاخه های گلدار گیاهان زیر تشکیل شده است

1- چای سبز Green Tea

2- چای اولونگ (چای شاهانه) oolog tea

3- دانه گیاه فلوس semen Cassia

4- شیرین بیان Glycyrrhize globra

5- زیره سبز cumin seed 

6- چای کامومیل Camelia Tea

 
http://www.30cd.biz/upload_pic/1405499230.jpg

 

 پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

قیمت :27,000 تومانhttp://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gifمروری بر خواص چای لاغری

پیشگیری و درمان سرطان

چای سبز موجود در ترکیب چای : حاوی ترکیباتی به نام کاتچین، فیتوکمیکال و پولیفنول است که این ترکیبها نوعی آنتی اکسیدان(Anti oxidant) محسوب می شوند. آنتی اکسیدان قابلیت مبارزه با سلولهای سرطانی را داراست. این ترکیب می تواند از رشد سلولها و تومورهای سرطانی جلوگیری کند. میزان شروع سرطانهایی چون پستان، کولون، پوست، پانکراس و معده در بین افرادی که چای سبز می نوشند بسیار کمتر است . تحقیقات به عمل آمده نشان می دهد که افرادی که روزانه چای سبز می نوشند خطر ابتلا به سرطان خود را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهند

همچنین اشخاص مبتلا به سرطان هایی نظیر سرطان خون، ریه، معده، سینه و روده که چای سبز می نوشند در درمان بیماری خود کمک عمده ای می کنند. محققین نوشیدن چای سبز را عاملی برای جلوگیری از ابتلا به سرطان می دانند چرا که میزان آنتی اکسیدان های موجود در آن 100 برابرتاثیر گذار تر از ویتامین C و25 برابر تاثیر گذارتر از ویتامین E است. توجه کنیم که ویتامین Cو E به عنوان دو آنتی اکسیدان مهم مطرح هستند. به این ترتیب با نوشیدن چای سبز و دریافت آنتی اکسیدان، بدن در مقابل ابتلا به سرطان مصون می شود. تحقیقات نشان می دهد که در کشورهایی که مردم هر روز چای سبز مصرف می کنند موارد سرطان کمتر بوده است، هرچند بین این دو هیچ رابطه ، علت و معلولی تایید نشده است0 اما چای سیاه فاقد چنین خاصیتی است. حتی اگر به مقدار زیاد چای سیاه مصرف کنید، احتمال ابتلا به سرطان روده، کیسه صفرا و مخاط رحم را افزایش می دهید. به افراد سرطانی نوشیدن دو یا سه فنجان چای سبز در روز پیشنهاد می شود. در ژاپن با وجود بالاترین آمار در استعمال سیگار، کمترین مقدار سرطان ریه در آنها مشاهده شده است. مطالعات حاکی از آن است که مصرف بیشتر چای سبز با کاهش بروز سرطان سینه ارتباط دارد

جلوگیری از بیماریهای قلبی عروقی:

یکی از عوامل اصلی امراض و حمله های قلبی ، وجود کلسترول بالا در خون انسان است چای لاغری علاوه بر ویتامین های A و C خود، باعث کاهش کلسترول در خون نیز می شود که این موضوع خطر حمله قلبی و امراضی از این دست را پایین می آورد. همچنین مصرف چای می تواند از بروز بیماریهای قلبی عروقی جلوگیری کند. مصرف روزانه پنج فنجان چای یا بیشتر می تواند تا 61 درصد از بروز بیماریهای قلبی بکاهد0 وجود رادیکالهای آزاد در سرخرگ می تواند منجر به بروز بیماریهای قلبی عروقی شود. در حالی که کاتچین موجود در چای سبزلاغری قادر است از پوشش درونی سرخرگ در برابر رادیکالهای آزاد محافظت کرده و به این وسیله از بروز بیماریهای قلبی جلوگیری کند0 همچنین از آنجایی که چای لاغری موجب کاهش کلسترول بد خون (LDL)، تری گلیسیرید و فیبرینوژن ( پروتیینی در خون که در شکل گیری لخته خون نقش دارد) می شود، به این وسیله قادر است از بروز آرترواسکلروز( سخت شدن سرخرگها ) پیشگیری کند. با مصرف چای لاغری کلسترول خون به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. به این ترتیب می توان با نوشیدن چای لاغری میزان کلسترول خون که یکی از شاخصهای مهم ابتلا به بیماریهای قلبی است را کاهش داد. پژوهشگران معتقدند حتی پس از سکته قلبی نیز نوشیدن چای سبز باعث ترمیم سلولهای آسیب دیده رگها و قلب می شود و روند ترمیم سلولها را تسریع می کند. نوشیدن روزانه حداقل سه فنجان چای سبز به بیماران قلبی توصیه می شود

نکته دیگر این است که معمولا بعد از حمله قلبی پروتیینهایی در بدن تولید می شود که مرگ سلولی را به همراه دارد، در حالی که کاتچین موجود در چای سبز فعا لیت این پروتیین را متوقف کرده و به این وسیله سکته های مغزی و قلبی را به حداقل رساند ه و سرعت بهبود را افزایش می دهد. یکی از عناصر فعال در چای سبز به اندازه آسپرین از تجمع پلاکتهای خونی جلوگیری می کند که این امر گردش خون را بهبود می بخشد

http://www.30cd.biz/upload_pic/1405500088.jpg

 

 

 پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

قیمت :27,000 تومان


http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gif

کاهش تری گلیسیرید:

کاتچین موجود در چای سبز لاغری فعالیت آنزیم لیپاژ(آنزیم مسئول هضم چربیها) پانکراس (لوزالمعده) را مهار می کند. در نتیجه، شکسته شدن چربی و تبدیل آن به اجزای قابل جذب با سرعت بسیار کمی صورت می گبرد. با توجه به اینکه افزایش تری گلیسیرید خون بعد از مصرف هر وعده غذایی یک ریسک فاکتور در بروز بیماریهای قلبی است، مصرف یک فنجان از این چای در بین وعده های غذایی روشی مناسب در کاهش تری گلیسیرید خون است 

کاهنده فشار خون:

مصرف نیم تا 5/2 فنجان چای لاغری در روز احتمال بروز پرفشاری خون را تا 64 درصد کاهش می دهد. در حالیکه مصرف بیش از 5/2 فنجان در روز از بروز این بیماری تا 56 درصد می کاهد. بنابراین روزانه مصرف 3 الی 4 لیوان فنجان از این چای توصیه می شود

جلوگیری از دیابت:

معمولا با افزایش سن ، قند خون هم کم کم بالا می رود، خصوصا اگر به رژیم غذایی خود توجه کافی نداشته باشیم. وزن به مرور زمان بالا رفته و به دنبال آن احتمال بروز دیابت نوع دوهم افزایش می یابد. مصرف روزانه 5 لیوان چای لاغری می تواند از بروز دیابت جلوگیری کند. چایلاغری قادر است از عوارض ناشی از دیابت همچون آب مروارید و بیماریهای کلیوی به طرز معجزه آسایی جلوگیری کند . اما چای لاغری چطور قادر به کاهش قند خون است؟ به نظر می رسد اصلی ترین مکانیسم، مهار کردن فعالیت آنزیم آمیلاز بزاق و روده (آنزیم مسئول هضم نشاسته ) است. با مهار شدن فعالیت این آنزیم، نشاسته با سرعت بسیار آهسته ای می شکند و در نتیجه قند خون باسرعت کمی بالا می رود0 مصرف این چای به همراه یک وعده غذا یی سرشار از کربوهیدرات منجر به کاهش سرعت رها شدن گلوکز و کاهش جذب آن می شود و به این وسیله از ترشح انسولین جلوگیری می کند

ضد انقعاد:

چای لاغری خون را رقیق و از لخته شدن خون جلوگیری می کند. با مصرف گوشت و روغن های غیر اشباع گیاهی مثل روغن ذرت و سویا ترکیباتی در بدن ایجاد می شود که منجر به ایجاد پلاک های خونی می شود، در حالی که با مصرف چای لاغری می توان از ایجاد لخته های خونی جلوگیری کرد

چای لاغری و جوانی:

چای لاغری را می توان به عنوان داروی ضد پیری (Aging – Anti) استفاده کرد. دلیل اصلی آن وجود میزان قابل توجهی آنتی اکسیدان در این چای به ویژه آنتی اکسیدان های موثر در حفظ شادابی و جوانی است. آنتی اکسیدان ها یکی از شاخص ترین عوامل برای حفظ سلامتی و شادابی سلول های بدن هستند که باعث به تعویق انداختن شروع روند پیری سلولها هستند 

کاهش وزن و چای لاغری تیما :

با نوشیدن چای لاغری به دلیل وجود چای سبز، چای اولونگ و زیره سبز متابولیسم( سوخت وساز) چربیهای بدن تسریع می شود و به این ترتیب چربی اضافی در بدن ذخیره نمی شود. پژوهش ها نشان می دهد نوشیدن روزانه 3 فنجان چای لاغری می تواند تا 70 کالری انرژی ناشی از سوخت چربیها ایجاد کند. همچنین چای لاغری قادر است جذب روده ای گلوکز و چربی را کاهش دهد و به این وسیله منجر به کاهش وزن در فرد می شود. چای لاغری مانع از ذخیره گلوکز در سلول های چربی می شود. به این ترتیب می توان از نوشیدن چای لاغری کنترل میزان مصرف کربو هیدرات ها(قندها) و ورزش مداوم به عنوان مثلثی برای حفظ سلامتی و تناسب اندامها نام برد. چای لاغری و عصاره موجود در آن باعث افزایش سوخت کالری و چربی های ذخیره شده بدن و در نتیجه باعث کاهش وزن می شود

پوست و چای لاغری تیما: 

آنتی اکسیدان های موجود در چای لاغری سلولهای پوست را در مقابل آسیب ها به ویژه رادیکال های آزاد که یکی از عوامل ایجاد سرطان و افتادگی و آسیب به پوست هستند، محافظت می کند. به این ترتیب چای لاغری مانع از بروز سرطان، افتادگی و چروک خوردن پوست به ویژه پوست صورت می شود

 چای لاغری و استحکام دندانها و استخوانها:

این نوع چای حاوی ماده ای به نام فلورین(fluorine) نیز هست. فلورین سبب می شود تا ساختار داخلی دندانها محکم شود و از تضعیف مینا و پوسیدگی دندان جلوگیری به عمل آید. درصد بالای فلوراید چای سبز موجود در چای لاغری عمده ترین دلیل تاثیر مثبت آن بر دندان و استخوان ها است. به این ترتیب، درصد بالای فلوراید در چای سبز می تواند استخوان ها و دندان ها را در مقابل آسیب، به ویژه پوسیدگی و پوکی محافظت کند

چای لاغری تیما آرام بخش و ضد استرس:

این نوشیدنی گیاهی به دلیل وجود زیره سبز، کاسنی، شیرین بیان و چای سبز نوعی آرام بخش نیز محسوب می شود با نوشیدن این چای سیستم عصبی بدن شما مقاوم تر شده ، آرامش اعصاب و دوری از فشار های عصبی را برای شما به ارمغان می آورد. از آنجایی که بسیاری از بیماری ها ارتباط مستقیم با استرس و سیستم عصبی دارند، نوشیدن این چای را می توان به نوعی داروی تمام عیار بیماری ها نام برد 

عملکرد مغز و چای لاغری: 

چای سبز و چای اولونگ موجود در چای فعالیت سلول های مغز به ویژه بخش های مربوط به حافظه را تقویت و تحریک می کند. از طرفی این گیاهان باعث کاهش میزان استیل کولین در سلول های مغز شده و با این عمل مانع از تخریب سلول های مغز و بروز بیماری آلزایمر می شود. از طرفی آنتی اکسیدان های موجود در این چای مانع از تخریب سلول های مغز که عامل اصلی بروز بیماری پارکینسون است، می شود. به عبارتی، آنتی اکسیدان های چای سبز با به تعویق انداختن قرار گیری سلول های مغز در فاز پیری و فرسودگی، مانع از ابتلا به پارکینسون می شوند

آسم و چای لاغری:

تئوفیلین موجود در چای سبزبکارگرفته شده در فرمولاسیون چای در حکم داروی گشاد کننده برونش( برونکودیلاتور) است که باعث آرامش و رفع التهاب و حساسیت دستگاه تنفس( بافت های آسیب دیده ) می شود. از این رو نوشیدن این چای برای افراد مبتلا به آسم یا افرادی که به دلیل مشاغل ویژه ای که دارند (مثل کارگران کارخانه های سیمان) یا در مناطق خاصی زندگی می کنند (ساکنان مناطق سردسیر)، توصیه می شود

http://www.30cd.biz/upload_pic/1405499230.jpg

 خـريد پستي >> قيمت فقـط 27,000 تومان

 پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما


http://www.30cd.biz/upload_pic/1352971655.gifدیگر فواید:

چای همچنین قادر است کبد را سم زدایی کرده و از تجمع چربی در کبد جلوگیری کند چای نقص وکمبود استروژن را در درون یائسگی جبران کرده و از پوکی استخوان جلوگیری می کند. در نهایت اینکه چای منجر به ایجاد آرامش روح و روان شما می شود و در نتیجه، مصرف عصرانه آن برای رفع خستگی توصیه می شود

از فواید دیگر چای می توان به این موارد اشاره کرد: بالا بردن قدرت فکری و تمرکز، پیشگیری از امراضی مثل آلزایمر، درمان التهاب و آماس مفاصل، درمان و پیشگیری از بیماری MS(multiple sclerosis) 0 جالب است بدانید کاتچین چای سبزموجود در فرمولاسیون باعث از بین بردن باکتری های مولد مسمومیت غذایی یا سم تولید شده توسط این باکتری ها شده و بدین ترتیب در مسمومیت های غذایی هم به عنوان دارویی مفید استفاده می شود 

ویتامین C موجود در چای لاغری تیما با تقویت سیستم ایمنی بدن، بدن را در مقابل بیماری های مختلف به ویژه بیماری های فصلی مانند سرما خوردگی و آنفلوآنزا در زمستان، اسهال و استفراغ در تابستان و حساسیت های فصل پاییز مقاوم تر می کندر

========= ========= --------------------- ------------------ ========= ============= " < < ---- ========
برچسب‌ها:
چای لاغری تیماچای لاغری تیماچای لاغری تیما

تاريخ : شنبه 10 بهمن 1394 | 3:50 | نويسنده : دریا |
************************************ 7777777777777777

آموزش آتش نشان داوطلب
آشنایی با سیستم و هدف‌های آن.
اصول و مبانی حریق.
خاموش کننده‌های دستی.
اوله‌های نواری.
ایمنی سیلندرهای گاز.
کمک‌های اولیه و حمل مصدوم.
 
 
دانلود - 30000 تومان
 
========= ========= --------------------- ------------------ ========= ============= " < < ---- ========
برچسب‌ها: آموزش آتش نشان داوطلب آتش نشان آموزش آتش نشانآتشنشانی اصول و مبانی حریق خاموش کننده دستیلوله نواری سیلندر گاز کمک اولیه و حمل مصدوم حریق

تاريخ : شنبه 10 بهمن 1394 | 1:15 | نويسنده : دریا |
************************************ 7777777777777777
تاريخ : پنج شنبه 8 بهمن 1394 | 1:34 | نويسنده : دریا |
************************************ 7777777777777777

پس از سالها انتظار برای انتشار کتاب شناخت کوروش جهانگشای ایرانی اجازه انتشار گرفت!

 

در مقدمه کتاب ۷۰۰ صفحه‌ای که رضا ضرغامی به تازگی درباره کوروش کبیر، پادشاه هخامنشی، منتشر کرده ریچارد فرای  نوشته: “این کتاب نه تنها به عنوان بهترین پژوهش درباره کوروش که باید به عنوان تحقیقی دقیق درباره آغاز پیدایش ایران و امپراتوری هخامنشی مورد توجه قرار گیرد.”

عباس مخبر از پایان ترجمه کتاب «شناخت کوروش‌، جهانگشای ایرانی» خبر داد و گفت: در این کتاب مقدار زیادی از راست و دروغ‌هایی که درباره کوروش گفته می‌شود، بررسی شده است.

این مترجم درباره این کتاب به خبرنگار کتاب خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: «شناخت کوروش‌، جهانگشای ایرانی» تقریبا ۷۵۰ صفحه است که ۲۵۰ صفحه آن ضمایم و یادداشت‌های پایانی است که هنوز آن‌ها را ترجمه نکرده‌ام، اما ترجمه متن کتاب تمام شده است.

مخبر درباره اصل این کتاب توضیح داد: کتاب تألیف رضا ضرغامی ایرانی‌تبار ساکن آمریکاست و در سال ۲۰۱۳ توسط یک ناشر آمریکایی چاپ شده و کپی‌رایت آن را نیز نشر مرکز خریده است.

او افزود: درباره این کتاب شخصیت‌های خیلی معتبر و ایران‌شناسان برجسته‌ای نظر داده‌ و از کتاب تعریف کرده‌اند. از نظر من هم که مؤلف کتاب زحمت زیادی برای تألیف آن کشیده است. با این حال پژوهش بر روی کوروش هیچ‌گاه تمام‌شدنی نیست، چون همواره اسناد و مستندات تازه‌ای پیدا می‌شود و ممکن است باعث تغییر برخی از نظریات پیشین شود.

مخبر ادامه داد: در این اثر آقای ضرغامی تمام منابع اعم از منابع یونانی، سنگ‌نوشته‌ها و مستندات را با هم مقایسه کرده است. همچنین بخش‌های داستانی، افسانه‌یی و تاریخی مربوط به کوروش را تفکیک و سعی کرده است تصویری نسبتا کامل از این شخصیت و دنیای آن روزگار ارائه دهد و تفاوت‌های کوروش را با دیگر فرمانروایان دنیای آن روز مثل آشور‌، بابل و همچنین فرمانروایان بعدی ایران نشان دهد.

این مترجم اضافه کرد: مؤلف کتاب برای نگارش آن مطالعات زیادی انجام داده و همین باعث شده است که درباره این مسأله که چگونه شخصی مثل کوروش ظرف مدت ۱۱ سال کشوری را از زیر حملات بابلی‌ها و آشوری‌ها نجات می‌دهد و ایران را به قدرت اول آسیا تبدیل می‌کند پیشنهاد و نظر بدهد.

========= ========= --------------------- ------------------ ========= ============= " < < ---- ========
برچسب‌ها: کتاب شناخت کوروش جهانگشای ایرانی عباس مخبرکتاب زندگینامه کوروش بزرگ بیوگرافی کوروش بزرگ کوروش بزرگ کوروش کوروش هخامنشی

تاريخ : پنج شنبه 8 بهمن 1394 | 1:23 | نويسنده : دریا |
************************************ 7777777777777777

انیمیشن تنبیه اعراب تازی توسط  شاهنشاه شاپور ساسانی

برای دیدن انیمیشن روی لینک زیر کلیک کنید:

http://parsiandej.ir/%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%AA%D9%86%D8%A8%DB%8C%D9%87-%D8%A7%D8%B9%D8%B1%D8%A7%D8%A8-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7-%D8%B4%D8%A7%D9%BE%D9%88%D8%B1/

 


http://parsiandej.ir/%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%85%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%AA%D9%86%D8%A8%DB%8C%D9%87-%D8%A7%D8%B9%D8%B1%D8%A7%D8%A8-%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7-%D8%B4%D8%A7%D9%BE%D9%88%D8%B1/

========= ========= --------------------- ------------------ ========= ============= " < < ---- ========
برچسب‌ها: تنبیه اعراب توسط شاپور انیمیشن انیمیشن تنبیه اعراب توسط شاپور انیمیشن از لشگرکشی ایرانیان انیمیشن شاپور ساسانی تنبیه اعراب توسط ایرانیان

تاريخ : شنبه 3 بهمن 1394 | 20:39 | نويسنده : دریا |
************************************ 7777777777777777

سلطان

در زبان آریایی واژه سولتان soltān (سول=خورشید+تان=تابش) که عرب آنرا سلطان مینویسد به معنای خورشید/پرتو خورشید است . پادشاهان ایران نیز با نگاه به این معنا نقش خورشید بر پرچم خویش می‌نگاردند. سول بخش اول واژه سلطان همان sul لاتین و یا sun انگلیسی است که با واژه سو (سوی چشم-سوی چراغ) و سوسو زدن (چشمک زدن نور) در پارسی همخانواده و تان بخش دوم آن با واژه تنور (گرما و نور فراوان) و تون (آتشخانه حمام) و tân (=fire-آتش) در زبان ولزی همخانواده است. دانستنی است که نام سولتان را در ایران هم بر روی دختر و هم بر روی پسر میگذارند ولی زلاتان نامی پسرانه در اروپا به معنای طلا (پُردرخشش) است. عرب از واژه سلطان ریشه فرضی سلط را ستانده و سپس واژگان سلاطین و سلطنت و تسلط و سلطه را جعل کرده است.

 

========= ========= --------------------- ------------------ ========= ============= " < < ---- ========
برچسب‌ها: سلطان سلتان توضیح واژه سلطان ریشه واژه سلطان

تاريخ : شنبه 3 بهمن 1394 | 20:6 | نويسنده : دریا |
************************************ 7777777777777777

معرفی افراد و شخصیتهای اشعار حافظ شیرازی - 1  امیر مبارزالدین محمد

در اواسط سال 700 هجری قمری در شهر میبد یزد  متولد شد و در سال 713 و پس از مرگ پدرش امیر شرف الدین مظفر با خانواده اش به اردوی  " الجایتو" پناه برد و " الجایتو" نیز همه ی مناصب پدرش را به او سپرد و سرانجام و پس از مرگ " الجایتو" و سست شدن جایگاهش در نزد ابو سعید بهادر خان جانشین " الجایتو" اراده کرد که حکومت اتابکان را سرنگون کند و در سال 718 هجری قمری موفق شد که در سن هجده سالگی طعم حکمرانی را بچشد و چهارده سال بعد به حاکمی تمام عیار مبدل شد. حاکمی خونخوار و بد دهان . معروف است که چارواداران بی نزاکت در فحاشی به گرد پای او نمی رسیدند با این حال داعیه ی پرهیزگاری و دینداری داشت  اما همه می دانستند که شیوه ی او فسخ و فجور است و با اینکه حداقل دوبار توبه کرده بود و قسم یاد کرده بود دست از پا خطا نکند اما توبه ی گرگ مرگ است و او تا دم مرگ بظاهر مومن و درعمل بی ایمان بود و عجب آنکه خود را خلیفه ی مسلمین و امیرالمومنین می خواند  و بجای حاکم شرع حکم صادر می کرد و روزی خطاب به شاهزاده شجاع الدین گفته بود که تاکنون بدست خود 800 نفر را گردن زده ام . امیر مبارزالدین  هنگام ورود به شیراز شش سال از توبه ی اولش می گذشت و برای آنکه میزان تقیدش را به نمایش بگذارد فرمان داد که کتابهای خطرناک را بسوزانند و این کار بازار ریا کاری را گرم کرد و بنام خدا خونها ریخت و سالوسان و ریاکاران را بر سرکارها گماشت و امثال حافظ را از خود راند . ولی رفت که داعیه ی پیغمبری کند که سرانجام بدستور پسرش " شاه شجاع " کور شد و سالهای پایانی زندگی اش را در سیاهچال و زندان بپایان رساند.

حافظ این حاکم پلید را از فرط خشم و نفرتی که نسبت به او داشت و باور داشت که او در لوای دین به ارضای شهوت قدرت و خشونت و بددهانی خود می پردازد و حتی از بکاربردن نام او پرهیز کرده و فقط با عنوان محتسب از او یاد می کند.

باده با محتسب شهر ننوشی زنهار/ / بخورد باده ات و سنگ به جام اندازد

.....................................................................................................

اگرچه باده فرحبخش و گل بیزاست // به بانگ چنگ مخور که محتسب تیزاست

..........................................................................................................

بدنیست بدانیم که در دوره های اسلامی محاکم از ارکان حکومت شهری بودند: محاکم بر سه نوع بودند و هر کدام وظیفه و کارکرد خاصی داشتند محاکم مظالم یا محاکم عرف به دعاوی جزائی رسیدگی می کردند و ریاست آن با حاکم شهر یا دیوان بیگی یا داروغه بود . دعاوی قضائی را محاکم شرع رسیدگی می کردند که ریاست آنها با فقها و روحانیون بود که با فرمان شاه یا حاکم گمارده می شدند. امور مربوط به اوزان و مقیاسات و قیمت ها و رعایت اصول و موازین حرفه ای با محاکم حسبت بود و " محتسب" که مقامی روحانی بود بر آن ریاست می کرد . در واقع محکمه ی محتسب دادگاهی بود میان محکمه ی شرع و عرف زیرا که سر و کار آن هم با امور شرعی و هم با امور عرفی بود و امیر مبارزالدین هر سه وظیفه را خود انجام می داد و تمام رسوم و قوانین را زیر پا گذاشته و فراتر از این گردن زدن و جاری کردن حکم را خود بعهده می گرفت ...

 

 

 

========= ========= --------------------- ------------------ ========= ============= " < < ---- ========
موضوعات مرتبط: آموزش
برچسب‌ها: امیر مبارزالدین محمد امیر مبارزالدین حافظ شاه شجاع شعر حافظ دیوان حافظ چهره های شعر حافظ

تاريخ : شنبه 3 بهمن 1394 | 1:32 | نويسنده : دریا |

نقد و بررسی فیلم پی کی pk
طرز تهیه پانزده نوشیدنی مخصوص لاغری شگم
چند ایده زیبا برای ساخت زیور الات خمیر چینی
آموزش تصویری ساخت سنجاق سینه پروانه مرواریدی همراه با فیلم آموزشی
آموزش گام به گام و تصویری تزئین کش مو با کلاه کوچک دکوری
آموزش گام به گام و تصویری ساخت گوشواره مدل گربه
آموزش گام به گام و تصویری مونتاژ یا اسمبل کردن یک کامپیوتر
آموزش گام به گام و تصویری ساخت کاناپه فانتزی ودکوری
آموزش تصویری و گام به گام نقاشی پف دار
آموزش ساخت لوسترهای زیبا وخلاقانه با وسائل ساده و دورریختنی
آموزش گام به گام ساخت هلیکوپتر با آرمیچر همراه با فیلم
آموزش گام به گام و تصویری ساخت هواپیما با چوب بستنی
آموزش تصویری و گام به گام ساخت قایق با چوب بستنی
انواع پاستل
آموزش تصویری و گام به گام خمیر فرانز بر روی ظروف
آموزش تصویری و گام به گام ساخت گوشواره رزینی رنگین کمان
آموزش گام به گام و تصویری ساخت ساعت دیواری مدل کلاه گلدار
آموزش تصویری و گام به گام دریم کچر هلال ماه
آموزش تصویری و گام به گام ساخت گردنبند رزینی چشم اژدها
آموزش تصویری و گام به گام ساخت استیکر واتساپ
خرید و قیمت و مشخصات بهترین و قویترین قرص و داروی لاغری و کاهش وزن و تناسب اندام
آموزش تصویری و گام به گام ساخت تاج سر عروس
آموزش تصویری و گام به گام ساخت تاج سر گلدار بسیار زیبا
آموزش تصویری ساخت گردنبند مدل لانه کبوتر
دانلود رایگان آهنگ زیبای Its Now Or Never با صدای قشنگ الویس پریسلیElvis Presley
دانلود آهنگ هندی دلهای هندوستانی با صدای اودیت نارایانUdit Narayan
نگاهی به فیلم بازی تقلید the imitation game
فیلم هندی سوپر سی - فیلم امور تربیتی
دانلود برنامه دفتر اندیکاتور
چند روش برای ساختن کرم سفید کننده خانگی
خرید اینترنتی قرص گین آپ Gain up کل بدن و صورت 60 عددی
چگونه پوستی به روشنی برف داشته باشیم
لمینت متحرک دندان - Snap On Smile
خرید و قیمت و عکس و مشخصات قرص لاغری رزبری کتون اصل Raspberry Ketone 30Cap
صابون تریاک کلاژن طلا (100% خالص)
قرص لاغری بلک اسلیم 30 عددی Black Slim
قرص افزایش دهنده حجم باسن Somatoline Cosmetic
قرص افزایش حجم سینه Somatoline Cosmetic 60Cap
قرص لاغری پاپایا papaya
روش های خانگی و گیاهی برای سفید کردن و جوانی دست و پا
ماسک نشاسته برای کشیدگی و شفافیت پوست صورت
پاکسازی و لایه برداری پوست صورت با شیر
سفید کردن پوست صورت با روش های کاملا طبیعی
بهترین ماسک روشن کننده پوست صورت
لامپ هوشمند و اسپیکر بلوتوث
پاوربانک طرح شیائومی 10400
پاوربانک طرح گارد موبایل
کیف پول و موبایل دستی و کمری
ست کیف پول و جاکلیدی مازراتی
ساعت مچی هابلوت مدل BIGBANG
لطفا از ديگر مطالب نيز ديدن فرماييد
.: Weblog Themes By SlideTheme :.
----